Technická podpora/poradenstvo (60 min)
Kód: 001U


Podrobný popis
Technická podpora zákazníkov je podpora pre ľudí, ktorí si zakúpili výrobky značky Dahua. Podpora sa môže poskytovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonického hovoru. Pomoc takýmto ľuďom spočíva v tom že Vás prevedieme zapojením, inštaláciou a nastavením Vášho kamerového systému.
Prípadne poukázať na to, čo môže byť príčinou problému.
Služby poskytované technickou podporou pre zákazníka vzdialeným pripojením k počítaču alebo zariadeniu zákazníka a vykonaním správnej konfigurácie zariadenia na zabezpečenie správnej prevádzky je vykonanie konfigurácie pre zákazníka a rovná sa vykonaniu služby pre zákazníka, za ktorú si technická podpora účtuje poplatok.
Služby vzdialenej konfigurácie prostredníctvom technickej podpory sú bezplatné len pre značky Kenik iGetfort. V podmienkach týchto výrobcov technická podpora neúčtuje poplatky za vzdialenú konfiguráciu.

Technická podpora / technické poradenstvo 30 minút
Bezproblémové fungovanie systému závisí od správnej konfigurácie hardvéru.
Pre tých, ktorí potrebujú pomoc s uvedením do prevádzky a konfiguráciou zariadenia alebo systému, sme pripravili možnosť zakúpiť si 60-minútové technické poradenstvo. Cieľom poradenstva je poukázať na problém, vysvetliť chyby, ktoré sa vyskytli pri konfigurácii a uvedení zariadenia alebo systému do prevádzky. Odporúčame vám využiť podporu nášho oddelenia, ktoré na základe svojich dlhoročných skúseností odpovie na vaše otázky.
Po zakúpení 60-minútovej podpory si s Vami dohodneme telefonický hovor.
Po zaplatení objednávky môže byť podpora poskytnutá už do 24 hodín.
Dodatočné parametre
Kategória: | Novinky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnosť: | 0.01 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.